sugarologies

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Η επιστροφή της άσωτης Sugaroλογίας...Μέρος α'




Εεεε! Εσύ!! Ναι εσύ! Εσύ εσύ! Σε σένα μιλάω...μη κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις! Εγώ είμαι και είμαι εδώ! Επέστρεψα ολοκαίνουρια αλλά πάντα η ίδια και απαράλλακτη! 
Οι Sugarologies ευτυχώς για μένα είναι εδώ και πάλι, τα γενέθλια του πρώτου χρόνου Sugaroloγιών πλησιάζουν και το κλίμα αλλαγής στον κόσμο μου και στον κόσμο μας δεν με αφήνουν να ησυχάσω!


Η Εξήγηση για καμία παρεξήγηση: όλο αυτό τον καιρό που έλειψα από εδώ μη φανταστείτε ότι χάθηκα και από την κουζίνα μου...η καλή μου διάθεση κάπου εξαφανισμένη μαζί με την ψυχολογία του να γράψω και να μοιραστώ τις γλυκιές συνταγές και εικόνες. Φταίχτης και ο χρόνος που δε με βοήθησε να είμαι συνεπής στα ραντεβού μου! Αλλά εντάξει ας σταματήσω τις κατηγορίες και ας μείνω στην ουσία! 
Οι Sugarologies επέστρεψαν και οφείλουν να αναπληρώσουν το κενό... 


Να γεμίσουν σελίδες και στόματα με γλυκιές συνταγές και ιστορίες!


*Μια σύντομη περίληψη των όσων κουζινικών συνέβησαν τον καιρό που πέρασε:


-Λίγο πριν αλλάξει ο χρόνος η παρέα με βοήθησε να φτιάξω τα πιο τέλεια χριστουγεννιάτικα μπισκότα που κράτησαν το σπίτι στολισμένο και γεμάτο αρώματα!
Μετά τα μπισκότα ακολούθησε κάτι πιο μεγάλο και φιλόδοξο,τα σπίτια έγιναν η ειδικότητα μου,τοίχοι από σοκολατένιο παντεσπάνι,πόρτες και παράθυρα από ζαχαρωτά,σκεπή με μπισκοτένια κεραμίδια!
Ευτυχώς κανένα δεν έπεσε να με πλακώσει αφού τα γεύτηκαν και τα χόρτασαν άλλοι!
Σήμερα μόνο οι φωτογραφίες έμειναν για να τα θυμίζουν...










                                                                                                      


Και μετά το χτίσιμο σειρά έχει το στρώσιμο...στη δουλειά!! 


Καινούρια αρχή με δροσερές ιδέες και φρέσκα γλυκά (κυριολεκτικά!), τα οποία πρέπει να χωρέσουν σε μια νέα κουζίνα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης...πιο κέντρο δεν γίνεται δηλαδή! 
Το καλοκαίρι μου σε επανάληψη! Θυμηθείτε αυτό
Σύντομα θα επιστρέψω με πιο επίσημες πληροφορίες για τον χώρο,καθώς και με διεύθυνση,τηλέφωνο και φωτογραφίες! 




Η έρευνα μου λοιπόν για τις νέες τάσεις στη δημιουργία γλυκών πέρα των άλλων με οδήγησε σε μία λέξη...ή μάλλον σε δύο...CAKE POPS!!!
Όχι ακριβώς νέα,εδώ και λίγα χρόνια η μόδα των cake pops εμφανίστηκε στην Αμερική και άρχισε να εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο με ρυθμούς πιο γρήγορους και από τον Chuck Norris! 



Την αρχή βέβαια έκαναν τα cupcakes που έγιναν τεράστια επιτυχία και με μανία απολαμβάνεις την αφράτη βάση τους και τα καλογυαλισμένα χρωματιστά γλάσα τους (αν και προσωπικά πάντα με δυσκόλευε η διαδικασία της κατανάλωσης τους)... 

Δεν είναι λίγες οι φορές που η όρεξη να τα παρατηρώ  και να τα χαίρομαι γενικώς και αορίστως,είναι μεγαλύτερη από την κοιλιοδουλική διάθεση μου! Δεν θα συνεχίσω με τα cupcakes, για να δώσω τόπο στα νιάτα...τα cake pops! Περισσότερα θα δείτε και θα μάθετε εδώ



Το cake pop είναι αυτό που περιμένεις να ακούσεις ότι είναι...ένα γλειφιτζούρι φτιαγμένο όχι από καραμέλα, αλλά από cake! Tο κρατάς στο χέρι με μεγάλη άνεση και ευκολία σαν άλλο iphone,είναι χαριτωμένο και τραβάει τα βλέμματα-μαζί του και εσύ και τέλος κάνει την διαφορά από το κουρασμένο cupcake! Θα χρειαστεί να φτιάξεις ένα cake,να το λιανίσεις αφού κρυώσει,να το κάνεις μπαλάκια με τη βοήθεια cream cheese ή κάτι αντίστοιχου και να το ντεκοράρεις με λιωμένη σοκολάτα και άλλα τέτοια χαριτωμένα! Τα υπόλοιπα θα σε βοηθήσει να τα μάθεις αυτή η Βakerella.

Το πιο συνηθισμένο είναι να τα βρεις σε αυτή την μορφή...αλλά δεν αποκλείεται να εμφανιστούν ξαφνικά μπροστά σου μεταμφιεσμένα και να δυσκολευτείς να τα αναγνωρίσεις, αλλά εσύ κατά βάθος ξέρεις ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά τα γνώριμα γλειφιτζούρια..Pops!!












Πως είναι από μέσα ;

     Βγαίνει και σε αλμυρό ;
                   
Αυτά περί cup cakes,cake pops,pie pops,ice cream pops,smoothie pops,και πάει λέγοντας..σύντομα θα δείτε και τις δικές μου προτάσεις! 

Στο μέρος β' της επιστροφής της άσωτης Sugarologias ακολουθούν τα σιρόπια και οι ιστορία τους. Σιροπιαστά γλυκά και οι προσωπικές τους ιστορίες και το λαχταριστό μου σιροπιασμένο ρεβανί ή ραβανί για να κολλήσετε!! Μείνετε κολλημένοι...ή μάλλον συντονισμένοι!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου